Fabrikanten

 
 
 
 
 

Oud maar dan nieuw

 
 
 
 
 

Gastenboek

 
 
 
 
 
coco
kom net hier binnenvallen, inderdaad een...
sebastiaan
Vandaag mijn "nieuwe" nokia 8210 ontvangen!...
Lees alle berichten
Plaats een bericht
 

 

  Garantie aanvraag (RMA)

Volg eerst de onderstaande instructies voor uw garantie aanvraag. 

Dowload daarna hier>  <hier uw Garantie aanvraag (RMA) formulier en stuur deze mee met uw retour zending.
 

 

Voordat u een product retour stuurt kunt u zelf een aantal korte tests doen om te controleren wat er precies defect is;

BELANGRIJK:

Indien mogelijk; test uw toestel EERST met een andere accu en lader. Als het defect hierdoor verholpen is hoeft u ENKEL de accu of lader te retourneren. Indien uw klacht een software probleem betreft, raden wij u aan eerst de fabrieksinstellingen te herstellen. 9 van de 10 problemen worden hierdoor verholpen. Het is dus aan te raden deze test uit te voeren VOORDAT u een product retour stuurt. 


- Accu is snel leeg: het is zeer aannemelijk dat uw accu niet naar behoren werkt, u kunt ENKEL de accu retour sturen indien deze sneller dan 24 uur leeg is bij normaal gebruik.
- Display werkt niet: werkt het toestel helemaal niet dan ligt dit probleem waarschijnlijk bij uw accu en/of lader. Maakt het toestel bijvoorbeeld wel een 'opstartgeluid' of 'toetsgeluid' dan kunt u het toestel retour sturen.
- Geen bereik: probeer een andere simkaart (indien mogelijk van een andere provider). Blijft het probleem bestaan, dan kunt u het toestel retour sturen.
- Geluid werkt niet: reset uw toestel naar de oorspronkelijke fabrieksinstellingen (de meeste toestellen hebben de volgende security codes; 0000 of 00000 of 000000 of 12345). Mocht het probleem aanhouden dan kunt u het toestel retour sturen.
- Internet / E-mail werkt niet: Neem contact op met uw provider. Is uw toestel juist geconfigureerd voor internet?
- Laadt niet op: het is zeer aannemelijk dat uw lader niet naar behoren werkt, u kunt ENKEL de accu retour sturen.
- Mensen verstaan u geheel niet: u kunt het toestel retour sturen, er is een aannemelijke kans dat uw microfoon defect is.
- SMS werkt niet: Neem contact op met uw provider. Indien alles correct zou moeten werken kunt u het toestel retour sturen.
- Software probleem: Reset uw toestel naar fabrieksinstellingen (standaard paswoord is 0000, 12345 of 000000).
- Software probleem Blackberry: Reset uw servicebook instellingen en zet uw toestel terug naar fabrieksinstellingen.
- U verstaat mensen geheel niet: u kunt het toestel retour sturen, er is een aannemelijke kans dat uw speaker defect is.
- Valt uit: het is zeer aannemelijk dat uw accu niet naar behoren werkt, u kunt ENKEL de accu retour sturen.

LET OP:

Wij kunnen enkel garantie aanbieden binnen de gestelde garantie periode. Buiten deze periode worden reparatie- en verzendkosten in rekening gebracht.

U kunt uw retour zendingen richten aan;

Retro Mobile
Afdeling service & reparatie
Postbus 336
3100 AH Schiedam
Nederland

BELANGRIJK: 

Stuur ALTIJD een compleet ingevuld Garantie aanvraag (RMA) formulier mee. 
Bij het ontbreken van deze documenten kunnen wij een garantie aanvraag of een retourzending niet in behandeling nemen.

 

 

 

 

Doorgaan